lørdag 10. oktober 2009

I dag har jeg sovet lenge. Helt til halv ni.

Det kan være fordi dette er siste dagen på fjellet, en ferie madammen og jeg har tatt helt for oss selv.
Uten unger. ;)

Vi trengte denne ferien. En opplading i forholdet, en pause fra hverdagen.

Jeg sitter og ser ut over Gudbrandsdalen, og må si at jeg liker det jeg ser.
Fjell og dalsider i steden for de flate områdene jeg er vant til.
Snø og is i steden for høstmørke og regn.
Merker hvordan roen har kommet tilbake i kroppen.

Om ikke lenge må madammen stå opp, så er det å gjøre i stand frokost, vaske og rydde, pakke bil og komme oss hjemover igjen.

Med piggdekk på bilen og en flere timer lang kjøretur foran oss, så er det greit å være uthvilt. Det blir vel noen få stopp underveis, tipper jeg.
Selv så må jeg nok iallefall ha minst en kaffekopp underveis..

Det skal bli deilig å hente ungene igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter alltid pris på en kommentar. ;)