mandag 19. oktober 2009




Dagens første kaffekopp er forlengst forsvunnet. Jeg tror det er et stort hull i koppen min... ;)





Nå er jeg så heldig at vi har en kaffeautomat på jobben, og ikke en halvgammel og treig kaffetrakter.





Jeg fant dette bildet på verdensveven, og fikk lyst til å dele det med andre.

Influensa og forkjølelse farer gjennom landet nå om dagen.

Det skal ikke mye til for å føle seg litt krank, ikke minst pga hysteriet vedr. svineinfluensa.


For noen dager siden jobbet jeg frivillig med å registrere folk som skulle ha den vanlige sesonginfluensavaksinen.


Så om du føler deg litt småsyk og nesa renner, det er ikke lett å vite hva som har rammet deg. Vanlig forkjølelse, 24-timerssyken, vanlig influensa, svineinfluensa eller noe annet.

Men jeg trøster meg med en ting, det er livets gang. Vi blir alle syke til tider, og det er lite å gjøre med det.

Det er bare å lindre som hjelper. Ligge i senga og slappe av, varm drikke og halspastiller, hostesaft og noe å lese på.


Forløpig har jeg holdt meg frisk, og har det greit. Men hva er dine beste tips for å lindre slike sykdommer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter alltid pris på en kommentar. ;)